Субота, 25.11.2017, 12:07
Вітаю Вас Гість | RSS

Уманська ЗОШ І - ІІІ ступенів № 5 ім. В.І.Чуйкова

Меню сайту
Наше опитування
Яку операційну систему Ви використовуєте?
Всього відповідей: 472
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Щоденник

Головна » 2014 » Жовтень » 3 » Звіт директора школи за 2013-2014 навчальний рік
13:46
Звіт директора школи за 2013-2014 навчальний рік

26 вересня 2014 року о 15.30 в актовій залі школи відбулися загальні збори за участю педагогічних працівників, учнів та представників батьківських комітетів класів.

Порядок денний:

1.Ознайомлення та затвердження  Положення про раду школи та  склад ради   школи.

2. Звіт директора школи Гармаша В.С. за 2013/2014 н.р., згідно Примірного положення про порядок звітування керівників навчальних закладів.

3. Звіт голови батьківського комітету школи Віхренко О.П. за використані батьківські благодійні внески за 2013/2014 н.р.

 

1. Склад Ради школи

Голова Ради школи – Куліш В.П.
Секретар  - Смірнова І.А.

Вчителі:
Дзюменко Л.К.
Войцеховська І.А.

Батьки:
Віхренко О.П.
Павленко С.В.

Учні:
Аніканова Влада – учениця 10 –Б кл.
Щербак Тетяна – учениця 10 –б кл.
Лисак Анна – учениця 10-Б кл.

 

2. Звіт керівника про свою діяльність перед педагогічним колективом та громадськістю у вересні 2014 року.

Шановні учасники загальних зборів!

Згідно наказу Міністерства освіти і науки України №55 від 28.01.2005 року «Про запровадження звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів» та  №178 від 23.03.2005 року «Про затвердження примірного Положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно – технічних навчальних закладів перед педагогічним колективом та громадськістю, відповідно до п. 95 «Положення про загальноосвітній навчальний заклад» затвердженого постановою КМУ від 27.08.2010 № 778» директор зобов’язаний щорічно звітувати про виконану роботу протягом навчального року.

Сьогодні ми зібралися, щоб вашій увазі запропонувати підсумки роботи навчального закладу за 2013-2014 навчальний рік.

Як директор навчального закладу, у своїй діяльності протягом звітного періоду, я керувався Статутом навчального закладу, Правилами внутрішнього розпорядку, посадовою інструкцією директора школи, законодавчими документами України та іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.

Будівля нашої школи збудована та прийнята в експлуатацію у вересні 1983 року і розташована на земельній ділянці площею 1,8 га.

Протягом 2013-2014 навчального року мною, як керівником закладу, та педагогічним колективом зроблено певний внесок у підвищення рівня організації навчально-виховного процесу у закладі.

В Уманській загальноосвітній школі І-ІІ ступенів №5 ім. В.І. Чуйкова Уманської міської ради протягом 2013-2014 року навчалося 407 учнів. З них 171 учень 1-4 класів, 189 учнів – 5-9 класів та 47 учнів 10-11 класів. За результатами 2013/2014 навчального року з 407 учнів 353 атестовані з усіх навчальних предметів (крім учнів 1 –х класів), 58 (16,4%) учнів виявили високий рівень навчальних досягнень знань (2-А клас – 5 учнів, 2-Б клас – 3 учня, 3-А клас – 5 учнів, 3-Б клас – 2 учня, 4-А, 4-Б класи – 6 учнів, 5-А клас – 4 учня, 6-А клас – 4 учня, 7,8-А класи – 2 учня, 8-Б клас – 3 учня, 9-А клас – 2 учня, 9-Б клас – 4 учня, 10 клас – 2 учня, 11 клас – 7 учнів), 126 (35,7%) учнів – високо-достатній , 35 (9,9%) учнів – достатній, 98 (27,8%) учнів – достатньо-середній, 17 (4,8%) учнів – середній, 18 (5%) учнів – середньо-початковий і лише 1 (0,2%) один учень 10-А класу має початковий рівень знань з навчальних предметів. За відмінні успіхи у навчанні 5 учнів 9-тих класв отримали свідоцтво з відзнакою (Коваль О., (9-А клас), Аніканова В., Ковальов В., Лашко К., Руденко Я (9-Б клас), та  7 учнів нагороджено медаллю: Золота медаль – Столбова А., Вовк О., Рижков А., Коваленко І.; Срібна медаль – Курудімова Т., Казановська Я., Баранець А.

Відповідно до наказу відділу освіти та розпорядження  міського голови Уманської міської ради, наказом директора школи закріплений за закладом мікрорайон розподілений між класоводами та класними керівниками. В червні-серпні місяці здійснено уточнення списків учнів шкільного віку з 5 до 18 років. До 15 серпня дані списки оформляються згідно вимог Інструкції з обліку дітей і підлітків шкільного віку затвердженої постановою Кабінету міністрів України від 12 квітня 2000 року № 646. Педагогічними працівниками закладу проведено перепис дітей мікрорайону. Перепис показав, що станом на 01.09.2014 року в мікрорайоні проживають 966 дітей віком від 5 до 18 років. Із них дітей 5-ти річного віку 26, дітей шкільного віку 940. Всі діти шкільного віку охоплені навчанням, і приступили до занять. З них навчається в Уманській ЗОШ № 5 400 учнів.

Станом на 05.09.2014 року в закладі навчалось 457дітей. Із них:

в школі І ступеня – 202 учнів;

в школі ІІ ступеня – 194 учнів;

в школі ІІІ ступеня – 61 учень.

Середня наповнюваність класів становить   21,6   учня.

У школі укомплектовано 20 класів.

Навчають учнів 40 педагогічних працівників, з яких кваліфікаційну категорію «Спеціаліст вищої категорії» мають 10 вчителів, «Спеціаліст І категорії» - 17 вчителів, «Спеціаліст ІІ категорії» - 7 вчителів, «Спеціаліст» - 6 вчителів, звання «Старший вчитель» мають 7 вчителів та звання «Вчитель-методист» - 1 вчитель.

Педагогічний колектив школи протягом 2013/2014 навчального року продовжував працювати над проблемою «Формування всебічно розвинутої особистості через впровадження нових форм, методів навчання та виховання». Досягнуто певних успіхів за цей період. Відповідно до проблеми на базі школи проводились міські семінари-практикуми: заступників з виховної роботи, педагогів-організаторів, вчителів географії, вчителів хімії, вихователів ГПД та початкових класів.

З 1 вересня 2013/2014 н.р. в школі працювала одна група ГПД для учнів 1-х класів. Офіційно, відповідно до санітарно-гігієнічних вимог, відкрито групу продовженого дня для учнів 6-7 класів з триразовим харчуванням, ігровою кімнатою та кімнатою на 30 ліжечок для денного відпочинку. Окремо для учнів 1-4 класів створено спортивну залу для проведення уроків фізкультури.

Відповідно до складеного графіку та з метою розвитку інтересу до вивчення навчальних предметів протягом року цікаво, змістовно, творчо проводилися предметні тижні. В ІІ етапі ХІV Міжнародного конкурсу знавців української мови ім. П.Яцика, школа має трьох переможців – Левченко Ольга, Панченко Карина (3-А клас, вчитель Смірнова І.А.), Лашко Катерина (9-Б клас, вчитель Гніденко О.Б.); 17 переможців ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін, є один переможець обласного етапу конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН з хімії (Бондаренко Дмитро – 11 клас, керівник Гречин О.П.)

Всі учні 9-х класів продовжили навчання у навчальних закладах: у 10-х класах ЗНЗ, та у вищих навчальних закладах І-ІІ рівня акредитації. З 45 випускників школи ІІ ступеня на початок навчального року продовжили навчання  45, з них 36 у 10-му класі своєї школи,9 у ВНЗ І-ІІ рівнях акредитації.

           Перед педагогічним колективом стоять наступні завдання щодо підготовки учнів до ЗНО:

•    розширення системи підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання через додаткові, індивідуально-групові форми роботи;

•    активне впровадження тестування на уроках;

•    використання можливостей варіативної складової навчального плану для підготовки учнів до ЗНО.

З 23 випускників 11 класу вступили: у ВНЗ  ІІІ-ІУ рівнів акредитації – 21; з них 2 вступили до навчальних закладів у Польщі. Це дуже високий показник вступу до вишів. Саме завдяки наполегливості адміністрації, педагогічного колективу школи, тісній співпраці з батьками отриманий такий результат.

Управління та фінансування закладу здійснюється відділом освіти Уманської міської ради.

Створення умов для варіативності навчання та вжиті заходи щодо упровадження інноваційних педагогічних технологій у навчальний процес.

Враховуючи потреби учнів, кадрові можливості, матеріальну базу школи, перспективу здобуття подальшої освіти випускниками школи, в закладі створені умови для поглибленого вивчення біології та географії у 8-9 класах. В усіх класах введено вивчення російської мови. Виділено додаткові години у 8-11 класах для підсиленого вивчення інформатики, хімії, біології, географії, історії та української мови. Для успішного вивчення іноземної мови  обладнано 3 кабінети англійської мови.

У школі існує певна система роботи щодо профільного навчання з української філології у старшій школі..

  Організація різних форм позаурочної навчально-виховної роботи.

(див. додаток 1)

Адміністрація навчального закладу разом з трудовим колективом постійно працює над удосконаленням матеріально-технічної бази, підтриманню її у належному стані.

Щиро дякую вчителям, батькам і техперсоналу, які приклали максимум засиль для проведення ремонтних робіт по підготовці школи до нового навчального року і виконали їх якісно та вчасно.

Школа працює в режимі стабільності. Проте, для збереження тепла та підтримання температурного режиму взимку необхідна повна заміна вікон і частковий ремонт теплотраси.

Адміністрація школи приділяє достатньо уваги естетичному вигляду навчального закладу. Активно проводиться робота по озелененню коридорів і класних кімнат, в якому беруть участь як школярі так і всі працівники закладу. Шкільне подвір'я доглянуте.

Протягом 2013 – 2014 н. року до роботи закладу залучено додаткові джерела фінансування.

За батьківські кошти в 2 навчальних кабінетах для учнів 1-11-х класів замінено навчальні меблі, освітлення, зроблено панелі в рекреаціях першого поверху. Продовжено оформлення та створення матеріально-технічної бази кабінету ІКТ за кошти відділу освіти. Придбано телевізори ЛЕД для методичного кабінету школи та 6-ти навчальних кабінетів. Закінчено естетичне оформлення актової зали (підлоги), за спонсорські гроші батьків зроблено ремонти учительської, кабінету англійської мови (каб. №309), музею В.І. Чуйкова, внутрішнього туалету для учнів початкових класів. Обладнано, зроблено ремонт костюмерної кімнати. Розпочато капітальний ремонт шкільної теплиці. За спонсорські кошти замінено 150 м внутрішньої мережі водопостачання.

Крім того здійснюється озеленення приміщення та території школи.

Залучено  благодійні внески  батьків на поточний ремонт по підготовці школи до нового навчального року.

Атестація педагогічних працівників 2013-2014 навчального року проводилася згідно з Типовим положенням про атестацію педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів України та планом заходів з проведення атестації вчителів школи, який передбачає: перевірку строків проходження курсів підвищення кваліфікації педпрацівників; закріплення вчителів за членами адміністрації школи; виявлення кількості уроків, необхідних для відвідування представниками адміністрації, профкому, членами атестаційної комісії; оформлення портфоліо вчителів; складання графіку проведення відкритих уроків учителів, які атестуються, а також позакласних заходів; вивчення рівня кваліфікації, професійної діяльності та загальної культури в педколективі та серед учнів.

Ужиті заходи щодо забезпечення навчального закладу педагогічними кадрами з музики, фізкультури, хореографії. Розподіл навчального навантаження між учителями проведено відповідно до фаху та кваліфікації за погодженням з профспілковим комітетом школи.

В закладі створені сприятливі умови для гарячого харчування 1-11 класів. За кошти місцевого бюджету всі учні 1-4х класів та 4 дитини, які позбавлені батьківського піклування та 7 дітей з малозабезпечених сімей на підставі довідок з управління праці та соціального захисту населення отримують гаряче харчування.

В пришкільному таборі «Сонечко» безкоштовно оздоровлювалось 4 дитини, які мають інвалідність, 4 дитини з малозабезпечених сімей, 9 дітей з багатодітних сімей та 4 дитини, що постраждали в наслідок аварії на ЧАЕС.

Щорічно, на початку навчального року дітям, що позбавлені батьківського піклування, надається безкоштовно спортивна форма.

Відповідно до наказу відділу освіти двічі на рік проводиться громадський огляд стану утримання, виховання, навчання, оздоровлення дітей пільгових категорій, в рамках якого проводяться акти обстеження житлово-побутових умов проживання учнів.

Медичне обслуговування учнів та працівників школи організовано відповідно до нормативно-правової бази. Для якісного медичного забезпечення учнів та вчителів у закладі обладнаний медичний кабінет, де працює медична сестра від дитячої поліклініки за визначеним поліклінікою графіком роботи у школі, яка організовує систематичне та планове медичне обстеження учнів, забезпечує профілактику дитячих захворювань, також працює стомат. кабінет. Щорічно на базі Уманської дитячої та міської поліклініки діти проходять медичне обстеження. Відповідно до результатів медичного огляду дітей, на підставі довідок лікувальної установи у школі формуються спеціальні медичні групи, а також уточнені списки учнів підготовчої, основної групи та групи звільнених від занять фізичною культурою на навчальний рік. Відповідно до цих списків видається наказ по школі. Вчителі також щорічно проходять поглиблений медичний огляд у липні-серпні. Працівники їдальні проходять медичні огляди два рази на рік. Огляди відбуваються за рахунок держбюджету. Проходження медичного огляду фіксується в санітарних медичних книжках установленого зразка, які реєструються і зберігаються у секретаря школи.

У навчальному закладі проводяться заходи щодо здорового способу життя: шкідливості куріння, алкоголю, наркотиків. Крім уроків основ здоров’я, у планах кожного класного керівника є розділ «Заходи по збереженню життя і здоров’я дітей», де планується послідовна робота оздоровчого характеру з класом.

У школі є медична сестра, яка постійно веде нагляд за здоров’ям дітей, якістю харчування, тісно співпрацює із батьками, вчителями, класними керівниками та адміністрацією школи.

Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час навчально-виховного процесу визначається у діяльності педколективу як одна із головних і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організацій навчально-виховного процесу, та інших численних нормативних актів, які регламентують роботу школи з цих питань. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації школи. Наказом по школі призначається відповідальний за організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності у закладі, створено службу з охорони праці, сплановані заходи.

На початку навчального року, напередодні канікул та святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. Регулярно відбуваються цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, походами, спортивними змаганнями. У школі в наявності необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. Кожна класна кімната, кабінет, спортзал має необхідний перелік документації з питань безпеки життєдіяльності. За навчальний рік під час навчально-виховного процесу не зафіксовано фактів порушення прав дитини, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм.

Разом з тим систематичні перевірки, які проводять відповідні контролюючі установи, викладають в актах та приписах недоліки. Причина наявності даних недоліків у відсутності коштів для їх усунення. Так, наприклад, не працює пожежна сигналізація. Але для її включення необхідні значні кошти.

Перед початком навчального року в кабінетах підвищеної небезпеки комісією поновлюються акти-дозволи на проведення навчальних занять та акти на спортивні споруди.

Завгоспом систематично поновлюються дезінфікуючі та миючі засоби за кошти батьків.

Цікавими оздоровчими заходами у школі є проведення традиційного Дня здоров'я, шкільної спартакіади, бесіди з лікарями, показ відеофільмів про шкоду куріння, наркотиків, алкоголю, виступи шкільної медсестри на загальношкільних лінійках. У планах виховної роботи кожного класного керівника є розділ «заходи по збереженню життя і здоров'я дітей» де запланована певна робота оздоровчого характеру з класом.

Цікаво і змістовно відбулося оздоровлення школярів у пришкільному таборі «Сонечко». Цього року вихованцями табору стали 156 учнів школи. Під час оздоровлення у таборі проведено цікаві масові заходи: вистави, екскурсії, туристичні походи, конкурси, розваги.

В школі наказом директора створюється щорічно Рада профілактики правопорушень. Вона працює на підставі розробленого Положення про профілактичну раду. На засідання профілактичної ради запрошуються учні, які схильні до правопорушень, які порушують дисципліну на уроках та їх батьки.

Практичним психологом школи проводяться корекційно-розвиваючі заняття з учнями групи ризику та учнями, що потрапили в складні життєві умови. Разом з тим  за звітний період траплялися поодинокі випадки протиправної поведінки учнів, зокрема: тютюнопаління під час перерв, агресивна поведінка, пропуски занять без поважних причин. Проте, завдяки постійній профілактичній роботі, співпраці з органами внутрішніх справ, сім’ї і молоді на обліку в кримінальній міліції у справах дітей Уманського МВ УМВС учнів школи немає.

Соціальний педагог веде соціальний паспорт школи, тримає на контролі відвідування учнями занять у школі, обстеження санітарно-побутових умов проблемних сімей, відвідування класними керівниками учнів вдома.

Питання охорони праці та попередження травматизму постійно обговорюється на нарадах при директору.

Вивчаючи стан травматизму серед учнів, можна відмітити, що в навчальному закладі здійснюється належна робота щодо попередження нещасних випадків, створення безпечних умов навчання. Разом з тим залишаються невтішними показники травматизму дітей, особливо на уроках фізкультури та перервах. В школі розроблено низку заходів щодо попередження травматизму учнів, проведена відповідна робота з учителями. Причини виникнення травм з’ясовуються, аналізуються, відповідно до цього складаються акти та проводяться профілактичні заходи.

Вивчаючи стан травматизму серед дітей, можна відмітити, що в навчальному закладі здійснюється належна робота щодо попередження нещасних випадків, створення безпечних умов навчання.

Залишається проблемою травмування учнів на уроках фізичної культури, на перервах, під час оздоровчого періоду в пришкільному таборі.

Виховання учнів в школі і сім'ї – щоденний нерозривний зв'язок, клопіткий творчий процес. Тому педагогічний колектив працює в тісній співпраці з батьківським колективом з метою створення найсприятливіших умов для самореалізації та розвитку дитини. Батьки є соціальним замовником школи, а тому беруть активну участь у навчально-виховному процесі є безпосередніми учасниками навчання та виховання підростаючого покоління. Батьки є учасниками позакласних заходів щодо профорієнтації, світу захоплень, родинними святами та святами пов’язаними з народними звичаями і традиціями українського народу.

Класні керівники співпрацюють із сім'ями своїх вихованців: відвідують дітей вдома; спілкуються з родиною; тримають зв'язок через щоденники; проводять батьківські лекторії, батьківські збори, анкетування. Свої спостереження заносять до «Щоденника психолого-педагогічних спостережень».

В закладі заведений журнал обліку звернень громадян. На батьківських зборах батьки мають можливість письмово висловити побажання щодо покращення навчально-виховного процесу анонімно. На сайті школи є сторінка спілкування адміністрації з батьківською громадськістю, учнями та відвідувачами сайту. Створена рада закладу, батьківський комітет, які підтримують і розвивають матеріально-технічну базу школи.

Батьківський комітет щомісяця збирається на свої засідання, на яких розглядає питання навчання і виховання, розвитку школи та поповнення матеріально-технічної бази.

Враховуючи зазначене, перед педагогічним колективом залишаються незмінними завдання підвищення якості знань учнів:

•    через покращення якості, удосконалення навчально-виховного процесу;

•    використання сучасних педагогічних технологій під час проведення уроків, залучення до навчання комп’ютера, мережі Internet;

•    підвищення мотивації навчання з боку учнів, батьків;

•    Підготовка учнів до участі в зовнішньому незалежному оцінюванні для вступу до ВНЗ всіх рівнів акредитації.

Успіхи школи це не мої особисті успіхи, а успіхи всього колективу, це успіхи нашого закладу.

На закінчення, дозвольте подякувати всім вам і тим,  хто причетний до нашої школи і допомагає у здійсненні всіх тих цілей і завдань, які ставить собі сьогодні педагогічний колектив, хто сприяє розвитку і вихованню молодого покоління.

Завдання на 2014/2015 навчальний рік:

1.    Продовжити роботу школи по реалізації освітньої програми закладу згідно нормативно законодавчої бази Міністерства освіти і науки України.

2.    Продовжити реалізацію потреб учнів та їх батьків через мережу участі у олімпіадах, конкурсах, турнірах та змаганнях для розширення учнівського кругозору та пізнавальних інтересів.

3.    Здійснювати моніторинг досягнень учнів у навчальній та поза навчальній діяльності.

4.    Впроваджувати в практику закладу програми обміну, розширювати міжнародну діяльність школи.

Обговорення виступу директора.

 

Від імені педагогічного колективу - вчитель англійської мови Туман В.М.

Від імені педагогічного колективу школи висловлюємо подяку Вам, шановні батьки, за щорічно надані благодійні внески на благоустрій школи.

    Дійсно, зроблено дуже багато. Директором школи Гармашем В.С. вжиті заходи щодо зміцнення та модернізації матеріально-технічної бази навчального закладу:

[*]     придбано 7 сучасних телевізорів для навчальних кабінетів учням 1-11 класів;

[*]     створено костюмерну кімнату;

[*]     зроблено ремонти в кабінетах;

[*]     удосконалено рекреації першого поверху;

[*]     ׳ютеризовано більшість кабінетів школи.

    Для дотримання вимог охорони дитинства та санітарно-гігієнічних норм був зроблений капітальний  ремонт туалету для дівчаток початкових класів на другому поверсі та розпочато ремонт туалетної кімнати для хлопчиків на третьому поверсі.

    Дякуючи шефській допомозі, з боку «Софіївки», зроблено озеленення шкільних клумб (було висаджено близько тринадцяти видів декоративних квітів).

   Ми, вчителі, висловлюємо слова вдячності адміністрації школи на чолі з директорам Гармашем В.С. за створені належні умови для забезпечення рівного доступу для здобуття якісної освіти наших учнів.

    Шановні батьки! Педагогічний колектив сподівається на творчу, дружню співпрацю у майбутньому на користь наших дітей.

Від імені учнівського самоврядування - учениця 10-Б класу Лашко Катерина.

 

Від імені батьківського колективу школи - Павленко С.В.

По другому питанню постановили, за результатами відкритого голосування:

Роботу директора школи Гармаша В.С. оцінити задовільно із заохоченням.

 

3. Звіт голови батьківського комітету школи Віхренко О.П. за використані батьківські благодійні внески за 2013/2014 н.р.

Всі ми добре знаємо, яка слабка матеріальна база в бюджетних установах.

Але, для того, щоб в кращих умовах навчатись нашим дітям, потрібні додаткові кошти. Тому кожного року батьки на чолі з батьківськими комітетами пропонують для школи спонсорські кошти. Благодійні внески на зміцнення матеріально-технічної бази навчального закладу з метою одержання учнями якісної освіти є добровільними, схвалені батьківськими комітетами кожного класу.

За минулий 2013/2014 н.р. зібрано коштів на суму 50 308 грн.

Залишок з попереднього навчального року становив 10 662 грн.

Витрачено коштів станом на 26.09.2014 року 51 206 грн.

Залишок становить 9 763 грн.

Кошти витрачалися, наприклад, на таке:

Бензопилка – 750 грн.;
Бензокосилка для надвірних робіт – 1 200 грн.;
Матеріали (панелі МДФ) на облицювання внутрішніх стін школи – 8 335 грн.;
Набір матеріалів (платка, пластик та ін.) для ремонту туалетів на ІІ та ІІІ поверхах – 6296 грн.;
Запчастини для різних електроприладів: запобіжники до електроплит в їдальню; тени для електроводонагрівачів; запчастини до холодильників у мед кабінет та в їдальню; запчастини до електром’ясорубки;
Фарба та лак для фарбування підлоги у класах, коридорах, дверей, вікон, батарей, панелей та інших гладких поверхонь;
Вапно, гіпс, ізогіпс, крейда, щоб білити стіни та стелі; щітки, розприскувачі для ремонту;
Велика кількість кранів, замків, дверних ручок, кабеля, лампочок, шурупів, гайок, запчастин до електромережі, водопостачання, тепло забезпечення школи.

Поповнилась матеріальна база та медичними приладами (тонометр), адже іноді дуже потрібно негайно надати першу медичну допомогу хворій дитині.

Всі придбані матеріальні цінності оприбутковуються в бухгалтерії міського відділу освіти.

Збір, витрати коштів та звітування здійснює батьківський комітет школи. Перелік закупленого, чеки та накладні додаються. Багато ще чого треба кожен день для нормального функціонування школи.

І від нас з вами залежить, в яких умовах будуть навчатися наші діти.

 

Переглядів: 2333 | Додав: school5uman | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Жовтень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Copyright MyCorp © 2017
Конструктор сайтів - uCoz