Четвер, 23.11.2017, 21:32
Вітаю Вас Гість | RSS

Уманська ЗОШ І - ІІІ ступенів № 5 ім. В.І.Чуйкова

Меню сайту
Категорії розділу
Наше опитування
Яку операційну систему Ви використовуєте?
Всього відповідей: 471
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлов

Головна » Файли » Класному керівнику » Класному керівнику

План характеристики на учня школи
[ Викачати з сервера (5.1Kb) ] 11.09.2008, 12:28
План характеристики на учня школи

Загальні відомості про учня.
Прізвище, ім'я. Дата народження. Діагноз. Чи відвідував дитячий сад. Рік вступу до школи. У яких класах і скільки років вчився.
Історія розвитку.
Стан здоров'я батьків. Особливості вагітності і пологів. Ранній розвиток дитини. Захворювання і травми в дошкільному віці.
Сім'я дитини.
Склад сім'ї. Заняття батьків. Матеріальні умови життя сім'ї. Умови виховання дитини в сім'ї. Режим дня. Взаємовідношення між членами сім'ї. Відношення членів сім'ї до дитини.
Фізичний статус.
Фізичний розвиток, відповідність зросту. Відхилення у фізичному розвитку (зростання, угодована і т. д.) 
Стан моторики. Порушення рухів (скутість, расторможенность, паралічі, парези, стереотипні і нав'язливі рухи). Координація рухів. 
Стан аналізаторів (зір, слух і т. д.) 
Наявність хронічних захворювання. Стомлюваність. 
Особливості пізнавальної діяльності.
Увага.Об'єм. Стійкість. Перемикана. Особливості довільної і мимовільної уваги. 
Сприйняття.Швидкість, об'єм, повнота, точність, свідомість. 
Особливості зорових, слухових, тактильних сприйнять. 
Сприйняття форми, величини, кольору, просторового розташування предметів. Особливості сприйняття часу. 
Пам'ять.Швидкість, повнота, міцність запам'ятовування. Особливості запам'ятовування цифрового, фактичного і словесного матеріалу. Особливості і об'єм навмисного і ненавмисного запам'ятовування. 
Свідомість, точність, повнота відтворення. Використання прийомів запам'ятовування і пригадування. 
Наявність і особливості логічної (смисловий) пам'яті. 
Переважаючий тип пам'яті (зрительная, слухова, змішана) 
Індивідуальні особливості пам'яті. 
Особливості мови.Рівень мовного розвитку. Темп і ритм мови. Дефекти вимови. Особливості голосу. Емоційне забарвлення мови. 
Запас слів. Особливості активного і пасивного словника. 
Граматична будова мови. 
Стан діалогічної і оповідно-описової мови. 
Особливості письмової мови. 
Мислення.Особливості аналізу і синтезу. Порівняння: правильність і повнота. Наявність багатоступінчатого аналізу і порівняння. Особливості порівняння зрительно сприйманих об'єктів і словесного матеріалу. Особливості узагальнення і конкретизації. 
Рівень розвитку мислення (наочно-образне, наочно-дієве, словесно-логічне). 
Рівень засвоєння загальних і абстрактних понять. 
Уміння встановлювати причинно-наслідкові залежності. 
Розуміння головного в тексті, сюжеті. 
Здатність робити самостійні виводи. 
Емоційно-вольова сфера.
Глибина, стійкість відчуттів. Переважаючий настрій. Ступінь емоційної збудливості. Наявність афектних спалахів. 
Особливості волі. Подчиняємость. Навіюваність. Прояви негативізму. 
Наявність дружніх і споріднених відчуттів. 
Наявність патологічних потягів. 
Загальноучбові уміння і навики.
Уміння слухати, виконувати словесні завдання, працювати з наочною допомогою і дидактичним матеріалом, підручником, зошитом. 
Уміння планувати свою діяльність, працювати за планом. Навики самоконтролю. 
Особливості і труднощі засвоєння нових знань, формування умінь і навиків, застосування засвоєних знань і умінь. 
Самостійність в засвоєнні і застосуванні знань. Уміння підбирати власні приклади до вивчених правил, пояснювати свої дії. 
Наявність і особливості перенесення знань і навиків в нову ситуацію. 
Особливості засвоєння окремих учбових предметів.
Відношення до учбових предметів. 
Мотиви учбової діяльності. Старанність. 
Пізнавальні інтереси. Відношення до оцінки, відмітки, похвали і осуду. 
Особливості оволодіння трудовими уміннями і навиками. Відношення до уроків праці і трудової діяльності. Самостійність. 
Особливості особи.
Спрямованість особі. Характер інтересів. Рівень домагань і самооцінка. Відповідальність. 
Дотримання правил поведінки в суспільстві, школі, удома. Поведінка в учбовій, трудовій, ігровій діяльності. Самостійність поведінки. 
Взаємини з дитячим колективом і дорослими. Місце і роль в колективі. Наявність конформізму. 
Соціалізація особи.

Категорія: Класному керівнику | Додав: Dyusha
Переглядів: 6296 | Завантажень: 631 | Рейтинг: 4.0/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт
Пошук

Copyright MyCorp © 2017
Конструктор сайтів - uCoz